Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Ντοματοχυμός μετά την προπόνηση

Ένας κατακόκκινος χυμός ντομάτας ίσως είναι η ιδανική επιλογή για να ανακάμψουν οι καταπονημένοι μύες μετά από την προπόνηση, σύμφωνα με ελληνική έρευνα από το Γενικό Χημείο του Κράτους που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Food and Chemical Toxicology. 
 
Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι ο χυμός ντομάτας παρέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά - κυρίως το λυκοπένιο που δίνει και το κόκκινο χρώμα στις ντομάτες - που βοηθούν τους μύες να ανακάμψουν και τα αγγεία να επανέλθουν μετά την πίεση και την ένταση που υπέστησαν κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Υπαίθρια άθληση στην παγωνιά; Γιατί όχι;

Υπαίθρια άθληση στην παγωνιά; Γιατί όχι;
της Λιλής Καρακώστα

Το κρύο είναι ήδη τσουχτερό και η άθλησή μας έχει πλέον περιοριστεί μέσα στους τέσσερις τοίχους ενός γυμναστηρίου.

Όμως, για ορισμένους, το κρύο δεν στέκεται εμπόδιο στην άθληση σε εξωτερικούς χώρους. Και όπως αποκαλύπτουν οι ειδικοί, η άθληση στην ύπαιθρο είναι ιδανική ακόμη και στην καρδιά του χειμώνα, αρκεί να λαμβάνονται οι κατάλληλες προφυλάξεις.

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Στο γυμναστήριο ή στο ύπαιθρο;

Γιατί η άσκηση στους εξωτερικούς χώρους είναι πιο ωφέλιμη απο εκείνη στον διάδρομο ή στο στατικό ποδήλατο


Επιμέλεια: Ρούλα Τσουλέα
Αν και οι χάρες του γυμναστηρίου – χώρος με ελεγχόμενες καιρικές συνθήκες, άνετος και δίχως απρόοπτα – είναι προφανείς, ολοένα περισσότερα επιστημονικά στοιχεία υποδηλώνουν ότι η γυμναστική σε υπαίθριους χώρους δεν μπορεί να υποκατασταθεί από εκείνη σε έναν κυλιόμενο διάδρομο ή στατικό ποδήλατο.

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Η γυμναστική στο ύπαιθρο πιο υγιεινή από το γυμναστήριο

Πολλαπλά τα οφέλη από την άσκηση σε ανοιχτό χώρο



 
ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Αμερικανοί ερευνητές ισχυρίζονται πλέον ότι μία ώρα τρέξιμο στο ύπαιθρο είναι απείρως πιο υγιεινό από την άρση βαρών στο γυμναστήριο ή τον διάδρομο γυμναστικής σε κλειστό χώρο.

Ομάδα ερευνητών από το Κολέγιο Ιατρικής και Οδοντιατρικής της Πενίνσουλα στις ΗΠΑ μελέτησε τις συνήθειες εκγύμνασης 833 ενηλίκων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η άσκηση σε ανοιχτό περιβάλλον λειτουργεί ευεργετικά όχι μόνο σε μυϊκό, αλλά και σε ψυχολογικό και πνευματικό επίπεδο.

Τρίτη, 12 Ιουνίου 2012

7 Ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης

Όλοι γνωρίζουμε ότι η άσκηση κάνει καλό αλλά πόσοι γνωρίζουμε τις πραγματικά ευεργετικές τις ιδιότητες; 

 

Οι ευεργετικές ιδιότητες που έχει η άθληση στον ανθρώπινο οργανισμό είναι σίγουρα περισσότερες από όσες ίσως νομίζετε. Για παράδειγμα γνωρίζατε ότι η συχνή άσκηση μπορεί να επιφέρει σημαντική βελτίωση στη διάθεσή μας έως και να ενισχύσει τη σεξουαλική μας ζωή;



Φωτογραφία: FreeDigitalPhotos.net

Η ομάδα της GymPark σου παραθέτει 7 από τις ευεργετικές ιδιότητες της άσκησης με σκοπό να σε παρακινήσει να βάλεις τη γυμναστική στη ζωή σου.


Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

20 Κίνητρα για να Γυμναστούμε


80% της επιτυχίας είναι το να "εμφανίζεσαι" - Γούντυ Άλλεν

Πώς βρίσκεις το κίνητρο να ασκηθείς όταν δεν έχεις καμία απολύτως όρεξη να σηκωθείς από τον καναπέ; Να είστε σίγουροι ότι την ίδια ερώτηση κάνουν ταυτόχρονα εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, οπότε σίγουρα δεν είστε μόνοι.

GymPark Περιστερίου
Ίσως ένας εύκολος τρόπος θα ήταν να γράψουμε, ο καθένας ξεχωριστά, μια δική του λίστα παρακίνησης που θα κολλήσουμε πάνω στο ψυγείο για να θυμόμαστε όλα αυτά που έχουμε να κερδίσουμε αν βγούμε έξω απο το σπίτι και γυμναστούμε.Γιατί ιδιαίτερα στην περίπτωση που ανήκεις στους τυχερούς που έχουν ένα υπαίθριο γυμναστήριο GymPark δίπλα τους, πολύ απλά δεν έχεις καμία δικαιολογία.

Για να σε βοηθήσουμε να συντάξεις της δική σου λίστα, ετοιμάσαμε ως πρότυπο εμείς εδώ στην GymPark τη δική μας. Μια λίστα στην οποία μπορείς να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις τα δικά σου κίνητρα και που βεβαίως μπορείς να τα μοιραστείς μαζί μας.

Διάβασε λοιπόν παρακάτω, δες ποια θα μπορούσαν να είναι και δικά σου κίνητρα, βρες που είναι το πλησιέστερο GymPark και μπες στην πιο fit παρέα της πόλης:

Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2012

Τροφές που μας δίνουν ενέργεια

Δώσε στον εαυτό σου την ώθηση ενέργειας που χρειάζεται ακολουθώντας τις παρακάτω 7 συμβουλές


Στη σημερινή εποχή όπου τα πάντα γύρω μας κινούνται με γρήγορους ρυθμούς, το στρες, η κούραση ακόμα και η εξάντληση μας καταβάλλουν όλους στο τέλος της ημέρας. Ξεκούραση και περισσότερες ώρες ύπνου ίσως να ήταν η καλύτερη προτροπή σε αυτή την περίπτωση. Όμως η σωστή διατροφή μπορεί επίσης να βοηθήσει ως καύσιμο το σώμα μας για μεγάλα χρονικά διαστήματα και να κρατήσει τα επίπεδα ενέργειας υψηλά κατά τη διάρκεια της ημέρας.


Foods that fuelΤα θρεπτικά συστατικά όλων των τροφίμων - υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λίπος - είναι ουσιαστικά αυτά που μας δίνουν ενέργεια. Το ανθρώπινο σώμα μετατρέπει τους υδατάνθρακες σε γλυκόζη, τη σημαντικότερη πηγή ενέργειας. Η πρωτεϊνη μπορεί επίσης να μετατραπεί σε ενέργεια, αλλά είναι λιγότερο αποτελεσματική από ό, τι οι υδατάνθρακες. Παρόλο που τα λίπη είναι η πιο συμπυκνωμένη πηγή θερμίδων, στην πραγματικότητα είναι μια λιγότερο αποδοτική πηγή ενέργειας από τους υδατάνθρακες, επειδή χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να αφομοιωθούν και να μεταβολιστούν απο τον οργανισμό. 

Επίσης παρά τα όσα πιστεύει ο περισσότερος κόσμος, οι βιταμίνες δεν παρέχουν ενέργεια. Χρειάζονται, ωστόσο, για να ενεργοποιήσουν πολλές από τις μεταβολικές διεργασίες που οδηγούν στην παραγωγή ενέργειας.
 
Εαν λοιπόν θέλουμε να ακολουθήσουμε μια σωστή διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε την ενέργειά μας στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τους παρακάτω βασικούς κανόνες γενικής διατροφής: 

Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Έξυπνα σνακ πριν τη γυμναστική

Τα μικρά σνακ που μας προετοιμάζουν για έντονη εξάσκηση




Θέλεις να  κερδίζεις τα μέγιστα από την γυμναστική σου; Τότε θα ήταν προτιμότερο να προετοιμάζεις  τον οργανισμό σου τρώγοντας σωστά πριν ξεκινήσεις το ημερήσιο αθλητικό σου πρόγραμμα.

Παρά το ότι σίγουρα μπαίνεις σε πειρασμό να αποφύγεις τις θερμίδες, θα πρέπει να γνωρίζεις πως το φαγητό πριν τη γυμναστική ουσιαστικά τροφοδοτεί τον οργανισμό και μας βοηθάει να μεγιστοποιήσουμε την προσπάθεια . Η σωστή διατροφή πριν από την άθληση βοηθάει και στη διατήρηση του σωστού επιπέδου σακχάρου στο αίμα, το οποία είναι υπεύθυνο για τη ζάλη και την κόπωση μετά από έντονη προπόνηση.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω σίγουρα δε θα ήθελες να τρώς τις λάθος τροφές πριν βγείς από το σπίτι για το πλησιέστερο GymPark..σωστά ; 

Ας δούμε λοιπόν ένα κατάλογο με τις καλύτερες τροφές που μπορούμε να καταναλώσουμε πριν την έναρξη της κάθε μορφής άσκησης:

Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

14 Συμβουλές για την Καλοκαιρινή Υπαίθρια Άθληση


Άθληση με ασφάλεια όλο το καλοκαίρι




Ένα από τα καλύτερα πράγματα που μας προσφέρει το καλοκαίρι είναι η διάθεση να βγούμε από το σπίτι και να απολαύσουμε τη γυμναστική μας κάτω από τον ήλιο. Η άθληση στον ήλιο όμως κρύβει τους δικούς της κινδύνους.

Παρόλα αυτά τηρώντας τις παρακάτω προφυλάξεις μπορούμε να κάνουμε τη γυμναστική μας εξίσου διασκεδαστική και ασφαλή.

Τετάρτη, 25 Απριλίου 2012

Διατηρήστε τη φόρμα σας με ομαδική προσπάθεια

Η οικογένεια και οι φίλοι επηρεάζουν άμεσα τις διατροφικές μας συνήθειες





Όταν πρόκειται για απώλεια βάρους, δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο σε θέματα  διατροφής και άσκησης. Οι φίλοι και η οικογένεια μπορούν να παίξουν ένα εξίσου σημαντικό ρόλο στην προσπάθειά μας να χάσουμε αυτά τα επιπλέον κιλά.