Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

Έξυπνα σνακ πριν τη γυμναστική

Τα μικρά σνακ που μας προετοιμάζουν για έντονη εξάσκηση




Θέλεις να  κερδίζεις τα μέγιστα από την γυμναστική σου; Τότε θα ήταν προτιμότερο να προετοιμάζεις  τον οργανισμό σου τρώγοντας σωστά πριν ξεκινήσεις το ημερήσιο αθλητικό σου πρόγραμμα.

Παρά το ότι σίγουρα μπαίνεις σε πειρασμό να αποφύγεις τις θερμίδες, θα πρέπει να γνωρίζεις πως το φαγητό πριν τη γυμναστική ουσιαστικά τροφοδοτεί τον οργανισμό και μας βοηθάει να μεγιστοποιήσουμε την προσπάθεια . Η σωστή διατροφή πριν από την άθληση βοηθάει και στη διατήρηση του σωστού επιπέδου σακχάρου στο αίμα, το οποία είναι υπεύθυνο για τη ζάλη και την κόπωση μετά από έντονη προπόνηση.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω σίγουρα δε θα ήθελες να τρώς τις λάθος τροφές πριν βγείς από το σπίτι για το πλησιέστερο GymPark..σωστά ; 

Ας δούμε λοιπόν ένα κατάλογο με τις καλύτερες τροφές που μπορούμε να καταναλώσουμε πριν την έναρξη της κάθε μορφής άσκησης:




Μπανάνες
Best Pre-Workout Foods 
Μπανάνες ή αλλιώς το καλύτερο φυσικό σνακ. Οι μπανάνες περιέχουν εύκολους στην πέψη υδατάνθρακες και κάλιο που βοηθά στη σωστή λειτουργία του νευρικού και μυικού συστήματος. Καθώς το σώμα δεν αποθηκεύει κάλιο για πολύ καιρό, μια μέτρια μπανάνα πριν από την προπόνηση βοηθάει να κρατήσουμε υψηλά τα επίπεδα των θρεπτικών ουσιών. Ιδιαίτερα για όσους γυμνάζονται το πρωί, συνδυάστε μια μπανάνα με μισό κεσεδάκι γιαούρτι μισή ώρα περίπου πριν ξεκινήσετε. Το σώμα σας θα χρειαστεί όλους τους υδατάνθρακες και τις πρωτεΐνες που μπορείτε να του δώσετε.
 

Βρώμη

 
Η βρώμη είναι γεμάτη φυτικές ίνες, οι οποίες σταδιακά απελευθερώνουν υδατάνθρακες στο αίμα. Αυτή η σταθερή ροή κρατά σταθερά τα επίπεδα της ενέργειάς μας κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Η βρώμη περιέχει επίσης βιταμίνες  Β, οι οποίες  βοηθούν τη μετατροπή των υδατανθράκων σε ενέργεια. Δοκιμάστε λοιπόν ένα φλιτζάνι βρώμης τουλάχιστον 30 λεπτά πριν ξεκινήσετε την άσκηση.

  
 
Ψωμί Ολικής Αλέσεως

Μια φέτα ψωμί ολικής αλέσεως είναι μια καλή πηγή υδατανθράκων. Και έχει ευέλικτες φιλίες... Δοκιμάστε την με μαρμελάδα ή μέλι για περισσότερη ενέργεια, ή με βραστά αυγά για υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη. Εάν σκοπεύετε να γυμναστείτε κατά το μεσημεριανό σας διάλειμμα, δοκιμάστε λίγο ψωμί ολικής άλεσης με μερικές φέτες γαλοπούλας περίπου 45 λεπτά πριν βγείτε έξωΑυτή τη στιγμή της ημέρας, θα πρέπει να λαμβάνετε περίπου 30 γραμμάρια υδατανθράκων και 15 έως 20 γραμμάρια πρωτεΐνης."


 
Smoothies Φρούτων ή Χυμοί

Τα Smoothies φρούτων και οι χυμοί έχουν υδατάνθρακες και πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας.Και το καλύτερο; Πίνονται εύκολα και χωνεύονται γρήγορα. Δοκιμάστε να αναμίξετε γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, 1/2 φλιτζάνι φρούτα και 1 φλιτζάνι χυμό φρούτων. Πολλοί άνθρωποι τείνουν να παραλείπουν απο την καθημερινότητά τους φρούτα και άλλα τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και πρωτεϊνες. Θα πρέπει να γνωρίζουμε όμως ότι οι υδατάνθρακες από φρούτα διασπώνται γρήγορα και η πρωτεΐνη χρησιμοποιείται στη συνέχεια για την αποφυγή τραυματισμού των μυών

Τι πρέπει να αποφύγετε

Θα πρέπει να αποφύγετε τις λιπαρές τροφές πριν από την άσκηση και αυτό γιατί το λίπος φεύγει από το στομάχι πολύ αργά, πράγμα που σημαίνει ότι θα αισθάνθεστε ένα διαρκές φούσκωμα και δυσκινησία ενώ πολύ εύκολα θα μπορούσατε να πάθετε κράμπες. Παρά το γεγονός ότι οι υδατάνθρακες είναι γενικά καλοί, δεν θα πρέπει να τους λαμβάνετε από ακατέργαστη ζάχαρη ή από γλυκά. Καθένα από αυτά θα δυσκολέψει πολύ τη γυμναστική σας. Επίσης, αποφεύγετε να τρώτε υπερβολικά πριν από την προπόνηση.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας για το άρθρο...