Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

20 Κίνητρα για να Γυμναστούμε


80% της επιτυχίας είναι το να "εμφανίζεσαι" - Γούντυ Άλλεν

Πώς βρίσκεις το κίνητρο να ασκηθείς όταν δεν έχεις καμία απολύτως όρεξη να σηκωθείς από τον καναπέ; Να είστε σίγουροι ότι την ίδια ερώτηση κάνουν ταυτόχρονα εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο, οπότε σίγουρα δεν είστε μόνοι.

GymPark Περιστερίου
Ίσως ένας εύκολος τρόπος θα ήταν να γράψουμε, ο καθένας ξεχωριστά, μια δική του λίστα παρακίνησης που θα κολλήσουμε πάνω στο ψυγείο για να θυμόμαστε όλα αυτά που έχουμε να κερδίσουμε αν βγούμε έξω απο το σπίτι και γυμναστούμε.Γιατί ιδιαίτερα στην περίπτωση που ανήκεις στους τυχερούς που έχουν ένα υπαίθριο γυμναστήριο GymPark δίπλα τους, πολύ απλά δεν έχεις καμία δικαιολογία.

Για να σε βοηθήσουμε να συντάξεις της δική σου λίστα, ετοιμάσαμε ως πρότυπο εμείς εδώ στην GymPark τη δική μας. Μια λίστα στην οποία μπορείς να αφαιρέσεις ή να προσθέσεις τα δικά σου κίνητρα και που βεβαίως μπορείς να τα μοιραστείς μαζί μας.

Διάβασε λοιπόν παρακάτω, δες ποια θα μπορούσαν να είναι και δικά σου κίνητρα, βρες που είναι το πλησιέστερο GymPark και μπες στην πιο fit παρέα της πόλης:


  1. Σκέψου πως θα αισθανθείς μετά τη γυμναστική. Η γυμναστική μας προσφέρει ένα αίσθημα ευεξίας και αυτοπεποίθησης. Δοκίμασέ το την πρώτη φορά και κράτα το συναίσθημα ως οδηγό για τις επόμενες
  2. Τα GymPark είναι σημείο αναφοράς σε κάθε γειτονία. Το ήξερες ότι κατά μέσο όρο τα GymPark εξυπηρετούν ημερησίως περισσότερους από 200 αθλούμενους; Μέσα σε αυτούς σίγουρα θα βρίσκονται αρκετοί φίλοι και γείτονες, που γυμνάζονται δωρεάν και με ασφάλεια συγκεκριμένες ώρες της ημέρας. Βρες λοιπόν κάποιον φίλο ή γνωστό και κανονίστε μια κοινή ώρα συνάντησης στο υπαίθριο γυμναστήριο. Έτσι ό ένας θα βοηθάει και θα παρακινεί τον άλλο και έτσι μειώνονται οι πιθανότητες εκτροχιασμού από το πρόγραμμα. 
  3. Τα GymPark είναι έξοχα σημεία τόνωσης των διαπροσωπικών σχέσεων. Βγες λοιπόν από το σπίτι, είναι τώρα καλή ευκαιρία να τονώσεις τις διαπροσωπικές σου σχέσεις, να γνωρίσεις νέους ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα ή ακόμα και να γνωρίσεις το νέο έτερόν σου ήμισυ στο GymPark της γειτονιάς.
  4. Ευκαιρία να βρεις χρόνο για τον εαυτό σου. Την ώρα που οι περισσότεροι άνθρωποι πασχίζουμε για να ευχαριστήσουμε τους άλλους ( οικογένεια, τον/την σύντροφο, συνεργάτες, προϊσταμένους) αρκετά συχνά παραβλέπουμε να ευχαριστήσουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς. Αφιερώστε λοιπόν τουλάχιστον μια ώρα της ημέρας αποκλειστικά σε εσάς. Κάντε την ώρα της γυμναστικής της δική σας ώρα και φροντίστε να είστε τυπικοί στο ραντεβού σας.
  5. Μετρήστε τις θερμίδες που καίτε. Αν μετράτε τις θερμίδες που καταναλώνετε, γνωρίζετε ότι όσο πιο πολύ γυμνάζεστε τόσο πιο πολλές θερμίδες καίτε. Να λοιπόν μια καλή ευκαιρία να χάσετε αυτά τα περιττά κιλάκια που σας ταλαιπωρούν τόσο καιρό.
  6. Πάνω από όλα διασκεδάστε. Η γυμναστική θα πρέπει να είναι διασκεδαστική. Αν δεν είναι δοκιμάστε κάποια άλλη δραστηριότητα που σας διασκεδάζει. Οτιδήποτε αρκεί να μη ξαναγυρίσετε στον καναπέ 
  7. Σκεφτείτε την εμφάνισή σας. Φανταστείτε έναν πιο αδύνατο και πιο υγιή νέο εαυτό, που θα χωράει και πάλι στο παλιό τζιν που φορέσατε τελευταία φορά στο λύκειο. Κρατήστε αυτή την εικόνα ως πρότυπο μιας νέας  υγιεινής συνήθειας.
  8. Περιοδικά. Κάποιοι βρίσκουν κίνητρο όταν διαβάζουν περιοδικά φυσικής κατάστασης. Δοκιμάστε το, ίσως αυτός ο τρόπος να λειτουργεί και σε εσάς.
  9. Μοντέλα εξώφυλλων. Σίγουρα σε πολλούς φαντάζουν γενετικά τροποποιημένο ανθρώπινο είδος και σίγουρα έχουν περάσει από πάνω τους πολλές στρώσεις photoshop για να φαίνονται υπέροχα. Κράτησε όμως μια τέτοια εικόνα στο μυαλό σου, ίσως σε βοηθήσει την επόμενη φορά που θα καθίσεις στον καναπέ και θα πεις βαριέμαι να βγω από το σπίτι σήμερα..
  10. Blogs. Ίσως να βρείτε αρκετά διασκεδαστικό και ενδιαφέρον το να διαβάσετε ιστορίες ανθρώπων που αθλούνται ή έχουν χάσει κάποια κιλά. Θα μπορούσαν ίσως να χρησιμοποιηθούν ως οδηγός για να ξέρετε τι θα αντιμετωπίσετε στην πορεία..
  11. Ιστορίες Επιτυχίας. Κάποιες ιστορίες επιτυχημένων προσπαθειών θα μπορούσαν να αποτελέσουν οδηγό και για τη δική σας προσπάθεια. Και ίσως στο μέλλον η δική σας ιστορία επιτυχίας να αποτελέσει κίνητρο και για κάποιον άλλο.
  12. Forums. Εγγραφείτε σε κάποιο forum όπου άνθρωποι με κοινές επιδιώξεις με εσάς συζητούν για τη γυμναστική και τα οφέλη της. Επικοινωνήστε και διαβάστε ελεύθερα.
  13. Δωράκια. Αν καταφέρετε να γυμναστείτε συνεχόμενα για κάποιες μέρες κάντε στον εαυτό σας ένα δωράκι. Θέστε νέους ημερομηνιακούς στόχους καθημερινής γυμναστικής και εάν το επιτύχετε αγοράστε νέο δωράκι. Συνεχίστε θέτοντας νέους στόχους και κάθε φορά που τους επιτυγχάνετε αγοράστε κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας.
  14. Απολαύστε την αδρεναλίνη που σας δίνει η γυμναστική. Εκμεταλλευτείτε τη σωστά και ολοκληρώστε το πρόγραμμα που έχετε θέσει
  15. Ανακούφιση από το στρες. Περάσατε μια δύσκολη μέρα στο γραφείο. Βγείτε έξω, περπατήστε ως το πλησιέστερο GymPark και εκτονωθείτε στη γυμναστική. Θα δείτε μεγάλη διαφορά 
  16. Ώρα για περισυλλογή Η γυμναστική μπορεί να σου δώσει τη δυνατότητα να αφοσιωθείς στα πράγματα που σε απασχολούν, να τα σκεφτείς καλύτερα και να βρεις λύσεις. Ιδανικά για την περίπτωση αυτή είναι τα GymPark που φιλοξενούνται μέσα σε δημοτικά άλση όπως του Περιστερίου, της Φιλοθέης, της Εκάλης, της Πάτρας, του Ψυχικού, της Πεύκης, της Τρίπολης, του Λουτρακίου και της Στυλίδας.
  17. Φωτογραφίες πριν και μετά. Πολύ συχνά δεν καταλαβαίνουμε πόσο μακρυά έχουμε φτάσει και πόσο πολύ το σώμα μας έχει αλλάξει. Πάρτε φωτογραφίες λοιπόν και σίγουρα αυτό θα αποτελέσει ένα πολύ ισχυρό κίνητρο για να συνεχίσετε.
  18. Αισθανθείτε τύψεις αν χάσετε μια μέρα γυμναστικής. Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας και μάλιστα τόσο ψηλά ιεραρχικά στη λίστα των προτεραιοτήτων σας, που να νοιώθετε τύψεις όταν παραλείψετε κάποια μέρα, ακόμα κι αν είναι λόγω κούρασης.
  19.  Ζυγιστείτε. Ίσως να μην είναι το καλύτερο να ζυγίζεστε καθημερινά, καθώς το βάρος μας μπορεί να αυξομειώνεται από μέρα σε μέρα, αλλά εάν ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα, θα έχετε ένα παραπάνω κίνητρο να βλέπετε τα κιλά σας να μειώνονται αντί να αυξάνονται. Συνδυάστε την ζυγαριά και με μια μεζούρα για να μετράτε τους πόντους που θα χάνεται από τη μέση.
  20. Βάλτε στόχους. Θέστε ένα στόχο για το βάρος σας, την περιφέρειά σας, το πόσες φορές θα πάτε αυτό το μήνα στο γυμναστήριο ή πόσα km θα διανύσετε αυτή την εβδομάδα. Το να θέτουμε και να επιτυγχάνουμε στόχους είναι πάντα ένα πρώτης τάξεως κίνητρο για όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πείτε μας τη γνώμη σας για το άρθρο...